Jump to content

Photo

UGG Gymnastikskor Lägsta Priset

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 quague

quague

Bit

• Members
  • 7 posts

Posted 19 January 2022 - 10:08 PM

Under sin ämbetstid har hon förvandlat Ugg från en sömnig kängväderverksamhet till en modespelare genom livliga designersamarbeten och influencer-kampanjer (med från DJ Peggy Gou till moderedaktör André Leon Talley). Dam/Herr UGG Gymnastikskor O'Donnell och hennes team har byggt vidare på de klassiska fårskinnsstövlarna för att skapa flera innovativa (och Instagrammable) skoserier, som Fluff Yeah-sandaler i raver-färger, Fluffita i en collagetextil inspirerad av Kaliforniens superblomning och Neumel chukka.

uu277.jpg

UGG Gymnastikskor sparkade igång med Los Angeles enfant terrible Jeremy Scott, som putsade sina stövlar med ett kitschigt flammetryck, och det följde upp med New York-designern Phillip Lim, vars design innehöll dragkedjor framtill, apelsinklickar och gummiskydd som påminde om anka stövlar. Förra året gjorde den artiga kustnära duon bakom Eckhaus Latta klumpiga träskor och mulor med fyrkantiga tår, och louche streetwear-etiketten Stampd skapade ett par cabriolet som kunde förvandlas från tofflor till stövlar, som webbplatsen Highsnobiety kallade "peak work from home-skor."

Den påkostade och vackert handgjorda Toggle-stöveln har precis kommit ut i våra butiker och har visat sig vara en riktigt favorit bland både lojala och stolta Ugg-älskare och nya ägare. UGG Gymnastikskor Lägsta Priset Denna mysiga och traditionella version av den klassiska stöveln finns nu exklusivt på The Ugg Shop och under en begränsad tid får du 15 % rabatt! Nu när vintern är på god väg är det kanske dags att värma upp med ett par av våra lyxiga klassiska höga stövlar. Inget behov av att dubbla upp med strumpor när du poppar på denna höga och underbart ombonade australiensiska gjorda klassiker, nu på rea med 15 % rabatt i The Ugg Shop. Sköt om dina fötter och känn värmen hela vintern!

O'Donnell, som kom från det lyxiga varuhuset Lane Crawford, flyttade till Santa Barbara, Kalifornien, där Deckers, UGG Gymnastikskor Billigt Online moderbolag, är baserat, och började arbeta och inledde en serie högprofilerade samarbeten för att injicera lite glamour i etiketten. Hon har sedan dess satt ihop en lista med samarbeten som är lika eklektiska som de är excentriska. Långt ifrån att ta till sig, säg, lyxetiketter i den europeiska formen (den senaste tidens partnerskap mellan Prada och Adidas eller Dior och Nike Air Jordan kommer att tänka på), valde Ugg designers med skarpare, artier lutningar, vilket bidrog till att förstärka vad O'Donnell sa är varumärkets potential att vara både ambitiös och tillgänglig.

De är fula som fan. Fyrkant. Livlös. Storfotsstil. Köp UGG Gymnastikskor Vem fan vill ha en storfot? MEN de är superbekväma har jag hört (ja, jag har aldrig i mitt liv satt mina fötter i ett par), och de tenderar att orsaka beroende. Med allt detta sagt, tror jag inte att deras utseende är problemet här, mer som att de sätts ihop till en outfit.

www.neufkanga.com