Jump to content

Photo

Nerd Forum Minecraft Server


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#41 idk

idk

    Terabyte

  • Members
  • 1,515 posts
  • LocationOntario, Canada

Posted 07 April 2014 - 11:35 AM

I took some time last night and expanded the NF minecart system, may give it further expansions soon. Don't forget to remove your minecarts when you're done!


5A5DjRW.gif


#42 Sayuri Mifune

Sayuri Mifune

    Tentacular!

  • Members
  • 3,928 posts

Posted 11 April 2014 - 07:54 PM

I just redownloaded Minecraft for shits & giggles. My screenname is Shiiro.


ZYKgRy8.png

“Shimatta! Bare… nan no koto kashira?”


#43 SpleenBeGone

SpleenBeGone

    Deer Leader of the Goriest Revolution

  • Administrators
  • 14,578 posts
  • LocationHouston

Posted 12 April 2014 - 03:46 PM

I took some time last night and expanded the NF minecart system, may give it further expansions soon. Don't forget to remove your minecarts when you're done!

Did you do the roller coaster tower thing?


nmjUGDL.jpg

#44 idk

idk

    Terabyte

  • Members
  • 1,515 posts
  • LocationOntario, Canada

Posted 12 April 2014 - 06:59 PM

Did you do the roller coaster tower thing?

Yes.


5A5DjRW.gif


#45 Coconut Man

Coconut Man

    Gigabyte

  • Members
  • 793 posts
  • LocationThe latest Smash Major

Posted 28 April 2014 - 08:20 AM

Has the server been updated for 1.7.4?


fl9Uov4.gif


#46 SpleenBeGone

SpleenBeGone

    Deer Leader of the Goriest Revolution

  • Administrators
  • 14,578 posts
  • LocationHouston

Posted 28 April 2014 - 09:00 AM

No. Still 1.6.4 Bukkit.


nmjUGDL.jpg

#47 Coconut Man

Coconut Man

    Gigabyte

  • Members
  • 793 posts
  • LocationThe latest Smash Major

Posted 28 April 2014 - 09:02 AM

We should try to organize times where a lot of people can be on at once for maximum fun.


fl9Uov4.gif


#48 theDaftDev

theDaftDev

    Kilobyte

  • Members
  • 205 posts
  • LocationParis

Posted 28 April 2014 - 04:46 PM

Yeah, minecraft gets me bored when it involves playing it on the long term. Like a night with events and stuff would be pretty cool.


userbar.gif

 


#49 Sethre

Sethre

    Giggity-byte

  • Members
  • 3,488 posts
  • LocationIowa

Posted 01 May 2014 - 11:54 AM

We should make a Pixelmon MC server. That would a lot of fun.


Lp5M62Z.gif


#50 (V) (`m`) (V) ︵ ┻━┻

(V) (`m`) (V) ︵ ┻━┻

    Forever in debt to your priceless advice.

  • Members
  • 10,996 posts
  • LocationThey're coming to take me away..

Posted 03 August 2014 - 05:12 AM

Someone made King's Landing.

http://imgur.com/a/XfCkQ


ΝΙΨΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ

obazNZl.gif


#51 SpleenBeGone

SpleenBeGone

    Deer Leader of the Goriest Revolution

  • Administrators
  • 14,578 posts
  • LocationHouston

Posted 03 August 2014 - 07:18 AM

Well that's pretty damn awesome. >.>


nmjUGDL.jpg

#52 cassXgoesXmeow

cassXgoesXmeow

    Gigabyte

  • Members
  • 1,000 posts
  • LocationNew York

Posted 03 August 2014 - 09:13 AM

Why can't I do cool shit like that. Soooo uncreative haha!  I get excited just to dig a cave.


I'm a Liger.... Want to see my Liger impersonation?


#53 DolphFungren

DolphFungren

    Kilobyte

  • Members
  • 109 posts
  • LocationNorth Carolina

Posted 03 August 2014 - 10:04 PM

Lol started playing again today. So Whenever anyone wants to do something I am down.

 

 

EDIT: Name is " Infamouswombat or DolphFungren " (one is account other is profile not sure which you need)


batman_003_01.jpg


#54 SpleenBeGone

SpleenBeGone

    Deer Leader of the Goriest Revolution

  • Administrators
  • 14,578 posts
  • LocationHouston

Posted 04 August 2014 - 02:48 PM

I have no idea, so I added both. >.>


nmjUGDL.jpg

#55 DolphFungren

DolphFungren

    Kilobyte

  • Members
  • 109 posts
  • LocationNorth Carolina

Posted 04 August 2014 - 02:59 PM

I have no idea, so I added both. >.>

 

Sounds good to me lol.


batman_003_01.jpg


#56 DeadChannel

DeadChannel

    Gigabyte

  • Members
  • 1,085 posts
  • LocationNotlob

Posted 04 August 2014 - 03:19 PM

I might join in on the server tonight, although I feel like I'm behind as far as writing goes. 


I'm fearful, I'm fearful, I'm fearful of flying, and flying is fearful of me.

#57 idk

idk

    Terabyte

  • Members
  • 1,515 posts
  • LocationOntario, Canada

Posted 04 August 2014 - 04:36 PM

I've been playing more minecraft lately, I'll look at hopping on tonight depending what Minecraft version the server is at.


5A5DjRW.gif


#58 Sethre

Sethre

    Giggity-byte

  • Members
  • 3,488 posts
  • LocationIowa

Posted 04 August 2014 - 04:37 PM

I've been playing more minecraft lately, I'll look at hopping on tonight depending what Minecraft version the server is at.

It's on 1.6.4


Lp5M62Z.gif


#59 DeadChannel

DeadChannel

    Gigabyte

  • Members
  • 1,085 posts
  • LocationNotlob

Posted 04 August 2014 - 06:47 PM

good to know.


I'm fearful, I'm fearful, I'm fearful of flying, and flying is fearful of me.

#60 DolphFungren

DolphFungren

    Kilobyte

  • Members
  • 109 posts
  • LocationNorth Carolina

Posted 07 August 2014 - 08:17 PM

This might not be the right place to post this, so let me know. But. IS THERE ANY FUCKING WOOL?!!? Jesus...I cant find ANYYYYYYYY. Also. Night is so mean on this server haha.


batman_003_01.jpg