Jump to content

League of Legends


  • Please log in to reply
1159 replies to this topic

#21 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 13 March 2012 - 02:19 PM

With runes and masteries, I generally end up around 3k, but if I build her tanky and go atmogs, I end up with almost 6k.

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.


#22 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 13 March 2012 - 03:08 PM

dang girl

#23 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 13 March 2012 - 04:47 PM

Yeah, she's a fuckin' beast. Vayne is the bane of my existence though. When I tank, I use my R to pop out of the teamfight when everyone else dies or something, but good Vayne players will knock me back as soon as I use it.

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.


#24 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 14 March 2012 - 12:52 PM

Yeah a good vayne/sin is a pita. Hopefully your team lets you initiate far enough ahead that it won't get them killed or has enough CC to shut her down.

#25 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 15 March 2012 - 04:10 PM

My general problem in solo queue is that people don't follow when I initiate, or if I'm not the tank, no one fucking initiates. I can't wait to hit 30 and get into ranked.

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.


#26 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 15 March 2012 - 06:28 PM

Haha it's worse there :P
At least you can ban OP champs though.
Rammus/morg/kassadin/shaco/shen usually get banned. Makes me sad, I <3 jungle rammus. :(

#27 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 16 March 2012 - 05:39 PM

You can ban in non ranked draft too, lol.

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.


#28 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 17 March 2012 - 01:24 AM

psh who plays non ranked draft

#29 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 17 March 2012 - 04:40 PM

The invincible nautilus.
Four ranked games with him, four wins, 0 deaths.

Posted Image

#30 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 18 March 2012 - 08:03 PM

Just hit 30, time to actually save up and buy tier 3 runes now.

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.


#31 RainKamelot

RainKamelot

    Megabyte

  • Members
  • 303 posts
  • LocationFlorida

Posted 19 March 2012 - 06:20 AM

i actually need to get around to buying runes. but i cant stop myself from saving up to have all the champs. ALLL THE CHAMPS!!!!

#32 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 19 March 2012 - 09:21 AM

When I want a champ I'm bad and usually just swipe the card.

Damn you riot, damn you.

#33 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 19 March 2012 - 02:39 PM

Played my first ranked game and won. Had a feeder sion that thought he was in normal draft, but thankfully the other team's lee sin went 1/12

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.


#34 RainKamelot

RainKamelot

    Megabyte

  • Members
  • 303 posts
  • LocationFlorida

Posted 20 March 2012 - 07:27 AM

I swipe for skins on champs I'm just barely good at. Lulu out today ef why ay.

#35 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 20 March 2012 - 08:10 AM

Yeah, bought her for a friend of mine. Finally someone to support my graves. >_>

#36 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 21 March 2012 - 11:23 AM

Lulu can be played as support? I thought she was AP carry or jungle!

Seriously though, no one will fucking play her as support.

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.


#37 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 21 March 2012 - 11:32 AM

I saw 3 mid yesterday and I raged every single fucking game. She is NOT a carry. And best of all, they use their shit for the slow instead of the shield in teamfights and ult themselves and don't even use the knockback portion.

God damn I hate people.

#38 Guest_ElatedOwl_*

Guest_ElatedOwl_*
  • Guests

Posted 25 March 2012 - 10:30 PM

That feel when you carry your team so hard you turn around a guaranteed loss.
Posted Image

#39 RainKamelot

RainKamelot

    Megabyte

  • Members
  • 303 posts
  • LocationFlorida

Posted 27 March 2012 - 07:46 AM

That feel you get when your team pretty much let's the other team win. Then comeback so hard faces get rocked.
Besides one idiot Olaf who didn't do jackshit.

#40 K_N

K_N

    Megabyte

  • Members
  • 576 posts
  • LocationPhoenix

Posted 27 March 2012 - 03:08 PM

Posted Image

This is why I hate having karthus as a teammate.

Also 4v5 and we still won.

Rumors of my demise have been greatly exaggerated.